خزاب شدن ریموت کنترل تلویزیون

 خیلی از افراد ممکن است مشکلاتی برای کنترل ریموتشان پیش بیاید، که نیاز به تعمیر کنترل تلویزیون داشته باشند. در چنین شرایطی افراد اولین کاری که برای تعمیر ریموت کنترل تلویزیون خود انجام می‌دهند، اقدام به تعویض باتری می‌کنند، اما گاهی اوقات تعویض باتری مشکل را برطرف نمی‌کند و مشکل فراتر از این است، اغلب مشکلاتی که بعد از مدتی برای ریموت کنترل به وجود می آید مربوط به صفحه مدار و دکمه ها هستند.

در این مقاله با مشکلات رایج در تعمیر ریموت تلویزیون آشنا می‌شویم و می‌آموزیم که چگونه در منزل اقدام به تعمیر دکمه کنترل تلویزیون وتعمیر صفحه‌ کلید کنترل تلویزیون کنیم.

چند راه حل ساده در تعمیر ریموت کنترل تلویزیون

دلایل و مشکلات متعددی وجود دارد که باعث می‌شود، ریموت تلویزیون شما خوب کار نکند. در زیر پیشنهادهایی برای روش تعمیرکنترل تلویزیون  آمده است که می‎‌تواند به شما کمک کند. اگر بعد از انجام این موارد، مشکل شما برطرف نشد، بهتر است که از متخصصین این حوزه کمک بگیرید.

عوض کردن باتری‌ها

از آنجای که باتری‌ها خیلی زود فاسد و کم انرژی می‌شوند، عوض کردن باتری در اکثر مواقع مشکل شما را برطرف می‌کند. در این مورد به نحوه قرارگیری صحیح باتری‌ها و قطب‌های مثبت و منفی توجه کنید.

خراب جا باتری کنترل

 بررسی عملکرد فرستنده مادون قرمز کنترل تلویزیون

 به کمک یک  دوربین گوشی عملکرد صحیح فرستنده ریموت کنترل خود را بررسی کنید. به این صورت که led فرستنده مادون قرمز را جلوی لنز دوربین خود بگیرید و یکی از دکمه‌های ریموت کنترل را فشار دهید، سپس روشن شدن ledمادون قرمز را روی صفحه دوربین خود بررسی کنید. اگر درست عمل کند باید روی صفحه موبایل، چراغ قرمز رنگ روشن و خاموش شود.

اگر با مشخص بودن نور ریموت باز هم کنترل کار نکرد احتمالا مشکل از تلویزیون شما می باشد جهت راهنمایی و مشاوره و در خواست خدمات با ما تماس بگیرید

راههای ارتباطی با کارشنایان ما

01144854186

فرم در خواست خدمات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *