تلویزویون تصویر ندارد

علت این که تلویزون صدا دارد ولی تصویز ندارد چیست؟

تلویزون های   LED-LCD و همین طور ها  مانیتور ها از دو بخش اصلی برد مین و صفحه تصویر تشکیل شده اند.صفحه تصویر در این مدل تلویزیون و مانیتور ها ازخود نوری ندارد و نور مورد نیاز از طریق منبعی از پشت صفحه ایجاد میگردد،
اگر این منبع نور از طریق لامپ های led ایجاد گردد تلویزیون یا مانیتور شما از نوع led و در صورتیکه از طریق لامپ های مهتابی کوچک ایجاد گردد تلویزون از نوع lcd خواهد بود.

با ابن توضیح علت های اصل تصویرنداشتن تلویزون و صدا داشتن به شرح ذیل خواهد بود

1- خرابی منبع نور:منبع نور در تلویزون های led قالبا 4-8 سال عمر نموده و باید دوباره تعویض گرددند اما طول عمر منبع نور تلویزون های lcd بیشتز بوده ولی قطعا این منبع نور نیز بعد از مدتی از کار می افتد.

2- اب خوردگی صفحه:به علت پاک نمودن صفحه تلویزون با دستمال مرطوب (اب یا شیشه شور و…)  اتصالات بین صفحه و برد اصلی تلویزیون که در زیر تیلوزیون قرار دارد دچار مشکل شده و صفحه تلویزیون روشن نمشود در این حالت معمولا بعد روشن شدن تلوزیون صفحه ان از مشکی به خاکستری تغییر میکند که دلیل ان داشتن نور پشت صفحه و خاموش بودن صفحه می باشد.

مرکز تخصص الکترونیک هاشمی( طراحان الکترونیک) در سرخرود با بهره مندی از ابزار ودانش روز اماده خدمت رسانی به شما در منزل جهت راحتی شما میباشد
شماره تماس مرکز:

01144854186

09119109304

شهر های پشتیبانی در مازندران: سرخرود- محموداباد- امل-بابلسر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *